CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Ahad, 10 April 2011 | 8:05 PG | 2 COMMENT

HELLO ! HELLO ! HELLO !
Eh,ASSALAMUALAIKUM =)

berita terkini cik nurin baru sahaja balik  dari berkelah kat DUSUN DURIAN .


Jam 7 pg ::gerak dari rumah untuk ke perak ,kena la amik cuti hari nie .dalam perjalanan dah naek bosan duduk dalam kereta punye la lame .hadui ! bile la nak sampai  ye ? berkata dalam hati .
Jam 11.30 pg::akhirnya sampai juga dekat lokasi yang dituju tpkena pergi rumah kawan ayah dulu mkn durian trip pertama .haha
lalu tak lalu je nak makan sebab ramai sgt dalam rumah tu . ingtkan best la sgt bila dah sampai .adek pun dah ajak balik padahal baru je sampai .memang bosan lah,dah la tak kenal sorang pun kawan ayah tu. maklum la kawan tempat kerja baru .


nie la muka bushan anak EN IDRIS .
adek dah asyik ajak balik je .

Jam 12.15ptg ::gerak g dusun durian . jalan nak ke dusun dasyat btol . pening kepala duk dalam kereta .dah la sesat .hadui lagi la pusing kepala .tp akhirnya sampai gak .  untuk menghilangkan rasa pening tu cik nurin bergambar la walupun hanya 1 2 gambar je .



bila dah masuk ke dusun boshan gila .asyik mkn mkn mkn .huh!



time nie adek lg la ajak balik,cik nurin pun dah boshan gila dalam dusun tu . bukan ade ape pun .
lastly dalam pukul 2.30 ptg ,gerak g hotsprings .semua muka tersenyum sebab masing2 dah boshan .



=)
hanya dapat berendam setengah jam je sebab hujan lebat .
pukul 4 ptg ,siap2 untuk balik .
dalam perjalanan yg penuh dgn air hujan & jalan licin ,situasi ketika itu amat menakutkan .
pukul 9 malam baru sampai dirumah dgn kereta yang berbau durian =)


                                                                



                                                                        
                                                                                                              Writer by cik nurisyah 

PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN