CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Jumaat, 22 Julai 2011 | 5:32 PG | 2 COMMENT


ASSALAMUALAIKUM WARGA BLOGGER :)
Hari ini aku telah ditinggalkan seorang diri didalam hostel :(
Takut la weyh sorang-sorang kat hostel , pengalaman pertama aku sorang-sorang kat hostel .
Bila la roomate aku nak balik ni ?
aku dah tahap nak lari duduk kat luar hostel je ni . sekurang-kurangnya ada gak hamba allah tengok aku .so,tak adalah aku keseorangan .
tapi aku takut nak ke luar ,jauh kot pintu hostel ni dengan bilik aku .
mak ayah ,nak balik :(
cepat la balik weyh . pukul berapa la kauorang nak balik ye .
yang sorang nie tak sudah dating . padahal baru seminggu tak jumpe . aku dah dekat setahun tak jumpe relaks je . hmmmmmm  . .*dalamhatirindunakgilakatdia* :)
yang lagi sorang ntah bila nak sampai hostel .kauorang tau tak aku nak nangis :(
tadi mak call ,mak macam tau-tau je puteri dia keseorangan .
nak cakap yang aku takut duk sorang-sorang tapi tak tercakap pun .:(

*
*
*

tak sabar nak jumpa dia :)
dah lama tak face to face dengan dia .
macam mana la rupa dia sekarang . :)
sebenarnya aku tak sangka boleh bertahan lama dengan dia tanpa berjumpa selalu .walhal sebelum dengan dia , aku boleh dikatakan selalu gak pergi date .orang kata tu lah jodoh .
sebelum ni ,pertama kali bertentang mata masa ada seminar SPM dekat kuala selangor ,time tu tak kenal pun siapa dia ni . mula-mula rimas dengan pandangan matanya .
lepastu buat endah tak endah je .tak sangka pandangan dia tu penuh makna .
aku bertukar-tukar emel dengannya .mula-mula niat nak berkawan je .
kalau message pun bukan selalu , tapi tak tau lah hati dah terpaut .
dah lama mengenali dia baru tau yang dia pun budak PTRS .
Tu yang jumpa dekat masjid tu .tu je la rezeki kami nak berjumpa .
bila dah lepas tu ada gak merancang nak keluar sama tapi tak ada rezeki .
kecewa tu tentu lah ada kan tapi redha je la .
dan berharap esok dapat jumpa dia . :)
nak keluar sama dengan dia.selama dekat setahun kenal kami tak pernah keluar bersama .
kesiankan =_='
harap esok tak ada apa yang boleh halang kami untuk berjumpa .dia pun dah sampai KL .:)
kesian dia dari jauh datang semata-mata nak jumpa aku *sukanya*
cepat lah masa berlalu nak sangat tatap muka dia . ^_^


sayang sangat dekat dia
*_*
rindu dengan dia
*_*
perlukan dia sangatsangat
*_*






PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN