CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Selasa, 8 Mac 2011 | 5:39 PTG | 0 COMMENT
Pagi yg membosankan pada 08/MAC/2011.
ramai plak promotion booth kat sebelah info .
sebelah kanan promotion brider fair .
sebelah kiri promotion KEC .
masing2,nak promote kat aku . hahaha
kakak2 sekalian sayya blom nak kawen lg la.
siap tnye lg dah g kursus blom . hahahahaha
umur pun bru setahun jagung .mcm mane nak kawen .
duit pun tak cukup .
semalam ptg tgk org di make up . adui,lawanya .
mcm rasa nak dimake up je .
& nak belajar make up . tp tak ade masa nak g kelas make up .
so,tgk je la .
byk plak baju pengantin yg dipamerkan .
cantik2 .
bila cik NURIN boleh pakai ye ? hehehe
yg promotion KEC tu plak sibuk nak promote makanan untuk kawen . 
haiyoo , lama lagi la cik akak syg .


Naseb baek promotion tu seminggu je . 
kalau tak pening kepala aku nak layan  .


lama lagi kot nak naek benda nie :D
PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN