CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Khamis, 23 Jun 2011 | 8:35 PG | 0 COMMENT
ASSALAMUALAIKUM 
JAM 8.45 MALAM.
Quiz MANAGEMENT .

pukul 8 dah terpacak dekat depan bangunan  .peh, bersemangat NURIN nie . haha
tapi hakikatnya satu apa pun tak masuk dalam kepala otak apa yang aku bace . 
ish , serabut kepala aku tadi .

satu apa pun tak melekat dekat otak ,nak jawab apa nie .
pukul8.30 malam .masuk EXAM HALL 2 .
tengok atas meja . kertas semua .
hati semakin berdebar .
YA ALLAH ,apa yang akan aku jawab nanti . bisik ku dalam hati .
bila disuruh bukak kertas ,tengok soalan .
alahai , aku terbeliak mata . 
susah kot sebab aku tak tau pape .
 :(
bila dah mula menjawab 
nak jawab apa nie . tak reti nak jawab .
maen belasah je jawab , tak tau la aku jawab apa . hahaha
thats alla, aku habis jawab soalan tu pukul 9.30 kot .

PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN