CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Rabu, 22 Jun 2011 | 8:33 PG | 0 COMMENT
ASSALAMUALIKUM.
dah lama tak update blog,rindu kot :)
rindu la sangat kan .

*
*

malam nie hati rasa sayu je,pagi tadi dah bergelak ketawa sakan .
PADAN MUKA KAU NURIN :(
Tiba-tiba teringat dekat kawan kat tempat kerja .
rindu sangat dekat diorang .
diorang rindu tak kat NURIN ?hmmm .

*
*

( SOFEA )
Aku rindu sangat dekat kau,macam mane la life kau sekarang ye ?
hope sihat la ye .
teringat kenangan kita bersama dulu . susah senang kita buat sama-sama .
kau selalu jadi panduan aku kalau aku salah .
kau selalu bagi semangat kat aku if aku jatuh .
nak nangis bila teringatkan semua kenangan tu . :(
aku harap kau tak lupa aku walaupun kita dah berjauhan .
kau penah cakap dekat aku 'nurin,macam mane aku nak hidup satu bilik dengan kawan yang aku tak kenal,nanti aku malu nak make up depan diorag 'aku tak biasa .
tapi aku tau kini kau dah serasi dengan sahabat baru kau disana .
aku seronok tengok kau terseyum .
semoga dugaan yang kau hadapi dapat kau lalui dengan tabah ye .
AKU SAYANG KAU !

*
*
( SHAMSUL )
Dulu kau selalu buat aku tersenyum andai aku berduka,tapi kini semua tu tinggal kenangan .
kau tidak lagi seperti dulu.
kau berubah seratus peratus ,mungkin kau terasa sebab aku layan tak layan kau .
aku sibuk study ,kau pun tak paham . kau suka cakap aku sombong .
aku tak sombong ,if aku sibuk orang sebelah tegur pun aku tak endah .
maafkan aku !
aku tahu kini kau sudah punyai sahabat baru .
sahabat yang boleh kembalikan keceriaan hidup kau .
NURUL ACHIEKIN
Kau jaga lah kawan aku tu baek2 .
aku dah tak boleh nak bagi dia tersenyum seperti dulu . kau saja yang dapat beri dia kekuatan kembali .
aku harap korang berdua akan jadi sahabat sampai bila-bila .
aku juga harap shamsul tak lupa aku .
AKU SAYANG KAU !
WALAUPUN HANYA SEKADAR KAWAN .

*
*
YA ALLAH , aku tak boleh serasi dengan persekitaran dalam ASRAMA nie .
walaupun luaran nampak tersenyum tapi hati tiada siapa yang tahu .
YA ALLAH RINDUNYA DEKAT EMAK AYAH ADIK-ADIK.
RINDU juga dekat my future husband .
BILA LAH DAPAT JUMPE MEREKA SEMUA NI ?
SEMPATKAH AKU JUMPE MEREKA ?
AYAH EMAK
kakak rindu ayah dengan emak .
ayah dengan emak tengah buat ape la sekarang ye .
ADIK-ADIK
rindunya kakak kat korang ,bila lah dapat gaduh dengan korang lagi ye :)
MUHAMAD SYAHMI B. KAMARUZZAMAN
abg,bilalah kita nak ada jodoh untuk berjumpa ye ?
selama sepuluh bulan kita bersama haya sekali je kita dapat bersua muka .
tu pun sekejap .


RINDU SANGAT DEKAT MEREKA YANG TERSENARAI .

NURIN AFFIRA IDRIS
PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN