CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Khamis, 3 November 2011 | 9:10 PTG | 3 COMMENT






 HAI SEMUA :D :( . .
hari ini nurin nak story tentang result nurin :(
OKAY LULUS :D
tapi gpa :(
sangat memilukan :(
sangat respect pada mereka yang boleh dapat dekan .
DEKAN WEYH !
:(
respect kat senior ni shaharuddin.sobki , setiap sem dia terima anugerah dekan .
aku bila weyh ?
senior ni bg aku tips nak dapat dekan

terima kasih senior !
*
*
sangat sedih bila mak ayah kata *okay kena keluar duit lagi untuk tanggung makan minum kau !*
MARA takkan aku lepas la kan , kena tangguh la kan .
:(
harus aku mengadu dengan siapa ?
tiada siap sudi mendengar luahan rasa hati aku ni . :(
dia tempat aku nak luahkan rasa hati pun tak nak diganggu
nak bersendirian .
okay lah sampai bila kau nak menyendiri .
tutup la semua phone yang kau ada .
*
*
NURIN TAK BOLEH GIVE UP ,
KAU BOLEH NURIN !
KAU BOLEH !
YA ALLAH ,mungkin aku lalai melaksankan suruhanmu sebab tu aku dapat
setakat lulus je.
tetapi ALHAMDULILLAH kau tak beri aku beban lagi untuk amik paper yang sama .:)
NURIN, SENYUM  NURIN :)
kau patut rasa bersyukur dengan apa yang kau dah terima itu usaha kau nurin .
sem 2 jangan nak gedik gedok lagi,main main lagi .!


PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN