CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Khamis, 3 November 2011 | 5:23 PG | 0 COMMENT






Hai semua rakan blogger . :D
sihat tak ?
dah makan belum ?
macam mana rutin harian korang okay tak ?
hehe .
banyak tanya pulak nurin ni . :D
*
*
*

saat ini nurin nak berceita tentang " SAYA "
SAYA ?
siapa saya ?


saya lah NURIN AFFIRA BINTI IDRIS =)
okay dah tau kan nama saya .
umur saya sekarang dah mencecah 18 tahun ,dah tua dah tapi belum tua sangat la .
saya dilahirkan di HOSPITAL BESAR TENGKU AMPUAN RAHIMAH KLANG (HBTAR)
mula celikkan mata melihat dunia pada 12 mac 1993
first expression *wah ,indahnya dunia* hehehe .
masa saya dilahirkan , saya tidak menangis & tidak bernafas .
mujur lah doktor membantu memberi bantuan agar saya boleh
melihat dunia dengan lebih lama lagi .
ALHAMDULILLAH ,kini sudah besar & cukup besar .hahaha
saya tinggal di BUKIT KAPAR,KLANG
mempunyai 4 adik beradik & anak sulung .
saya seorang je anak perempuan mak & ayah .
sayang mak ayah sangatsangat . Mmmuahhh !

saya suka warna pink & hijau :D
nak tau kenape ?
sebabnya warna pink:jika berlebihan bererti kesepian, sedang dilamun cinta, kerinduan yang mendalam, trauma bercinta atau putus cinta yang meninggalkan kesan penderitaan. Mengambil sedikit makanan yang pahit dapat membantu mengimbangkan pink & warna yang lembut
 manakala warna hijau:menandakan perasaan rendah diri keterlaluan. Amat pemalu ataupun sebaliknya. Tidak yakin diri sendiri ataupun sebaliknya. Perasaan berani dan penyabar tetapi apabila ia terguris perasaan, akan menjadi pendendam, bengis serta geram & warna yang menenangkan .
tulisan yang berwarna hijau tu menunjukkan saya .
semuanya betul .tapi yang warna pink tu tak kot .
jangan main main .hahaha
tu bagi saya la,tak tau la pulak bagi orang lain .
nak cerita pulak perangai saya .
korang mesti nak tau kan perangai saya apa ?
apa yang saya suka & apa yang saya tak suka .
1- SENSITIVE
2-MUDAH TERSENTAP
3-PANTANG DIUSIK PASTI MElENTING TAK TENTU PASAL*jangan nak cari pasal okay*
4-TAK SUKA BISINGBISING NI *hadui bingit la*
5-TAK SUKA ORANG YANG MEMBEBEL SURUH BUAT KERJA TAPI DIA DOK GOYANG KAKI *ewah ewah!memang aku takkan buat kerja yang kau suruh la kan*
6-TAK SUKA SANGAT SANGAT DENGAN PEROKOK *kau nak mampus mampus sorangsorang tak payah libatkan orang lain,asap rokok tu dah la macam apa ntah ,boleh mati aku dibuatnya !*
7-PENYAYANG
8-MUDAH SIMPATI *tetapi bertempat*
9-SUKA DEKAT BABY YANG COMEL *yang tak comel tu aku tengok je .hehe *
10-KUAT MENANGIS :(
11-MANJA *disebabkan anak perempuan tunggal*
12-SUKA SAKAT ORANG
13-SUKAKAN KEAMANAN *tak suka perang perang ni*
14-TAK SUKA BUNYI ORANG MENGUNYAH KETIKA SAYA SEDANG MAKAN *hilang selera nak makan*
15-TAK SUKA TEMPAT YANG BUSUK *kalau boleh nak semua tempat wangi :)*
16-RAJIN IKUT MOOD
17-SUKA DENGAR ORANG BACA YASSIN * tenang je *
18-SUKA BERKAWAN DENGAN SEMUA ORANG * tak suka berkawan dengan orang yang suka cakap belakang pasal aku *
19-MAAF SAYA TIDAK BEGITU PERAMAH
20-SUKA BUAT MUKA KALAU BENDA TU SAYA TAK SUKA ! * jangan pelik okay *

dah habis cerita pasal perangai saya .terpulang lah kepada korang nak cakap apa pun.SAYA TETAP SAYA !
Sudah mempunyai teman untuk selalu merajuk :D


terima kasih ye awak sebab selalu pujuk saya kalau saya merajuk .
itu je lah cerita pasal saya .
sekian .
bye !
PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN