CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Selasa, 1 Mei 2012 | 7:22 PG | 0 COMMENT

ASSALAMUALAIKUM

Hai !
dah 3 hari kot tidak melayan blog ku ini ,
tuan punya blog tidak begitu sihat untuk melayan kamu wahai blog .
tetapi kini tuan mu sudah semakin pulih :)
suka tak ?hahaha
okey nak cerita pasal hari ahad yang lepas .
ceritanya bermula begini > > >
loading pula la 
> > > > > >
sabar ye 
> > > > > > > >
hehehe 
 
*
*
hari ahad yang lalu Nurin keluar bersama sahabat baik ,
kami pergi jusco bukit raja sebab disitu lah kami mula kenal dengan akak & abg yang ada di dalam office jusco tu :P
rancangnya nak keluar lama lah kan, tapi boleh lah 3 jam je, 
dulu masa kerja ada lah kawan rapat dengan pekerja dekat jusco tu(lelaki)
memang rapat gila tapi just kawan mungkin orang lain pandang nampak macam pakwe makwe tapi hakikatnya kawan & tidak lebih .
kawan nurin ni (sofea) dia cakap kau bagitahu si S ke kita datang jusco ?
kalau boleh kitorang taknak nampak dia .
nurin cakap tak,
dalam pukul 1 kiteorang dah lapar,sebab dah sejam tunggu kak diny & abg wan lama sangat nak muncul . so g beli la kfc, melantak kfc . then lepashabis makan 
aku ternampak kelibat si S ni . 
OH MY g !
OTOMATIK JANTUNG AKU BERDEGUP KENCANG .
apakah maksudnya ?
aku cakap dengan sofea ,jantung aku berdegup kencang pastu dia cakap hayuk !
apakah ?
okey lah, dulu si S ni pernah sukakan aku . tapi aku still anggap dia kawan .
sebab aku tak mampu untuk mencintai dua orang dalam satu masa .
lepas tu aku mula tak senang duduk,rasa nak balik je, aku pun tak pasti kenapa, 
dalam pukul 2 baru kak diny muncul bersama suaminya ,
huh ! puteri dah lawa & sangat comel sekarang .


*gambar ketika puteri setahun 13/4/2011
Sekarang dia dah 2 tahun .
dah pandai main lari lari comel je :)
lepas jalan2 dengan kak diny , tunggu si abg wan pulaa, 
hai, nak tunggu dia ni dah la terkedek2 .hahaha
lembut gitu .
sayang abg wan lah .
dia tu walaupunmacam bodoh sikit tapi dia tetap akan buat orang ceria .
pukul 3 dia muncul. jalan2 g warehouse dekat jusco tu,ish bosan lah .
tak ade ape, biasa je. tak ade ape yg best pun.
dalam pukul 3.30 gerak balik bersama family sofea :)
thanks to sofea & family sudi bawa saya ke jusco .hehehe

terubat rindu jumpa mereka semua :)
*apakah maksud jantung saya berdegup kencang begitu sekali ?
adakah ?
mengapakah ?
err !
bye all :)

PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN