CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Khamis, 10 Mei 2012 | 7:53 PTG | 2 COMMENT

ASSALAMUALAIKUM



selamat pagi jumaat :)
apa khabar hari jumaat anda ? 
pasti bermula dengan satu senyuman yang manis lagi ayu kan . :)
INSYA-ALLAH sampai malam sebelum tidur anda akan tersenyum .
okey tadi saya berBW . 
terjumpa satu blog ni nak buat free edit for blog .

ini satu kesempatan.hahaha





Nak tahu tak kenapa Nurin nak sangat join benda ni .
tak nak tahu ?
nak bagi tahu juga :P


1- tengok lah blog saya ini sangatlah usang ,tidak seperti blog anda yang awesome ♥

2-Nak nampak blog ni kemas,tersusun, namanya dah 2 tahun berblogger tapi susun atur dalam blog ni pun tak berapa reti,sangatlah berterabur 

3-tengok blog cik Mimin sangat cantik & pasti kalau dia mengedit blog orang lain,mesti cantik jugakan,kemas je blog cik Mimin, tak nampak terlalu crowded :)

*bukan nak ambil hati tapi reality*



Itu je kot sebab musabab saya nak cik Mimin edit & tranforms blog saya :)

*Kalau lah blog saya dipilih untuk diedit saya nak blog saya 
berwarna ceria tapi tak le seperti blog budak budak umur dah tua .hihihi*

warna : #FF00FF

Saya tak mampu nak tag dekat 5 orang teman 

tapi saya mampu jemput semua untuk join :)

sekian wassalam


PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN