CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Khamis, 8 September 2011 | 7:43 PG | 0 COMMENT

SYGKU NURIN AFFIRA

abg hapy sgt bile kite berdua akn sambung blajar...
cume abg cdey coz kite makin jauh.... cme yg abg arap an kasih syg kite tetap subur dlm hati masing2... n abg harap wlaupown mse akn terhad tok kite msj.... tpi percye la...KASIH SYG ABG TTP AT SYG...ABG JANJI SYG... ABG JANJI... ABG SYG SGT2 AT SYG....abg harap syg jge diri baek2... jgn bgi owg amik kesempatan atas diri syg......... CINTE ABG HANYE TOK SYG....

untuk sygku NURIN AFFIRA BINTI IDRIS
 
*
*
 
Terharu baca blog dia,
walaupun post ni dah lama dah beberapa bulan yang lalu .
sedih juga la sebab ada satu hari tu dia lupa akan janji dia.
janji dia yang dia telah post kan diatas .
tapi ALHAMDULILLAH dengan kesabaran yang ada kami tetap bersama.
dia tak la sehandsome mane pun ,tak la sekaya mane pun,tak juga sebijak mane pun,
tapi hati ini tetap memilihnya.
mengharapkan dia lah jodoh saya , walaupun semua itu ketentuan illahi yang boleh menentukan siapa jodoh kita.
SAYA SAYANG AWAK !

PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN