CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Isnin, 17 Oktober 2011 | 6:01 PG | 0 COMMENT
Assalamualaikum semua :)
mood hari inj : biasa biasa je :)
 
*
 
*
 
*
 
okay hari ini aku borak dengan si dia sekali je,
tu pun cuma tanya kat mana & tengah buat apa,
then masingmasing mengantuk nak bubuk -,-
lama  kelamaan aku dah tidak kisah tak borak dengan dia sangat .
tak tahu lah kenapa maybe dah selalu sangat tak borak lama dengan dia kot tapi mesti nak dengar suara dia juga walaupun sekejap :)

*
*
rindu sangat dekat dia .
bila lah dapat jumpa dia ,hmmmm . -,-


 


PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN