CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Isnin, 17 Oktober 2011 | 7:16 PG | 0 COMMENT
assalamualaikum semua :D
now,nurin rasa kawan dia pun kawan nurin,
kawan nurin pun kawan dia .
dunia ni kecil je kan ?


tak pernah sangka yang kawan nurin pun telah jadi kawan dia .
ramai juga kawan nurin yang kenal dia .
*
*
now ,nak cerita aku rindu kawankawan sekolah dulu ,yang dulu rapat dah tak berapa nak rapat dah sekarang . -,-


bahagianya saat bersama korang :D
tapi kini dah susahkan nak jadi macam dulu .
masingmasing ada haluan hidup masingmasing .
*RINDU SANGAT KAT KORANG*  


PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN