CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Ahad, 16 Oktober 2011 | 7:26 PG | 0 COMMENT

~ WAHAI LELAKI~
Jika benar kau kasih & cintakan wanita itu
• Bawalah dia ke jalan Allah
• Nasihatilah dia
• Perbetulkan kesilapannya
• Jagalah dia dgn baik
• Kasihanilah dia
• Lindungilah dia
• Berilah kasih syg padanya
• Hargailah dia
• Ucapkan terima kasih atas kelebihannya
• Bersabar dengannya
• Terimalah & cintailah kekurangannya
• Jadi IMAM terbaik & redhalah padanya
Aku tak ingin mencari yang terbaik daripada dia, tetapi aku ingin dia menjadi yang terbaik untuk aku,
aku takkan mencari yang lebih sempurna daripada dia ,tetapi aku ingin dia menjadi lebih sempurna untuk aku 
*HARGAILAH INSAN YANG ADA DIDEPAN MATA TIDAK PERLULAH MENCARI YANG LEBIH SEMPURNA*



~ WAHAI PEREMPUAN~
Jika benar kau kasih & cintakan lelaki itu

• Setialah kepadanya
• Hormati kepadanya
• Mencintainya sepenuh hati
• Berlaku jujur kepadanya
• Sentiasa disisinya
• Hargailah dia
• Jagalah maruahnya
• Bersabar dengannya
• Terimalah & cintailah kekurangannya
• Jadi seorang ibu yang mithali kepada anak2nya

Mungkin aku bukan yang terbaik untuk dia,tetapi aku akan menjadi lebih baik untuk dia ,
setiap manusia tidak ada yang sempurna termasuklah aku , namun aku akan cuba sedaya upaya untuk menjadi yang wanita yang sempurna .

PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN