CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Isnin, 10 Oktober 2011 | 6:28 PG | 0 COMMENT
salam semua blogger & pembaca blog : )
cuti sem dah bermula dah . 
kalau dah duduk rumah mula lah rasa bosan sebab tak tau nak buat apa .
dia selalu yang menemani ku ketika sunyi pun dah sibuk dengan final exam .
its okey .
nurin faham tu .
awak nak study ,awak berjaya saya akan tumpang gembira :)
kejayaan awak tu akan membawa kesenangan kepada saya juga kalau kita ditakdirkan akan hidup bersama :)
seriusly rindu dekat awak sangatsangat . :(
ye saya kuat merajuk sejak kebelakangan ini .
maafkan saya awak . saya ini suka susahkan awak kan .
tapi saya respect awak . 
awak sabar je , awak boleh buat saya gelak semula :)

awak, kadangkadang saya terfikir adakah saya ini jodoh awak & adakah awak jodoh saya ?
saya tak nak berpisah dengan awak .
awak, adik saya suka kan awak . 
suka la tu, suka la tu kan ?heee

harihari adik nak borak dengan awak sampaikan awak tak sempat nak borak dengan saya .
tak pe la bagi adik peluang .
makin suka dia dekat awak .
mak ayah pun dah tak kisah kalau saya bercerita tentang awak :)
lega rasa family boleh terima awak .
ops! terima awak kawan dengan saya . belum terima awak dengan senang hati .
mak kata selagi rombongan awak tak sampai ,mak hanya terima awak sebagai kawan saya je :)

bila awak nak hantar rombongan ?hahaha 
lagi cepat lagi bagus .
mengelakkan terjadinya maksiat yang berleluasa pada masa kini .
tapi hakikatnya lama lagi awak nak hantar rombongan awak tu kan .
ye la belajar tak habis lagi .
kerja pun tak ada , takkan nak makan pasir kot kan :)

Bila la kan kita ni dapat jumpa lagi . 
rindu sangat dekat awak .
cemburu dengan  pasangan lain yang selalu boleh jumpa .

RINDU KAT AWAK !
Sampai bawa ke dalam mimpi .
sweet !



PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN