CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Sabtu, 15 Oktober 2011 | 9:43 PG | 0 COMMENT
assalamualaikum ~ 
malam yang kosong buat ku . jam menunjukkan pukul 12.07 minit malam  . .
bertarikh 16 oktober 2011 . .
mungkin ramai yang sudah lelap dibuai mimpi ,  namun aku masih berjaga . .
ikut rasa dah mengantuk tetapi mata tak mahu tutup @_@
aku takkan dengan senangnya menutup mata tanpa berborak dengan dia. 
tapi dia langsung tak jawab panggilan aku .
okey malam ni basah lagi bantal aku :(
dia dah tidur ke ? berkali aku menelefonnya tapi langsung tak berjawab ,
sms tak berbalas . .
saya tahu awak sibuk nak study sampai tak ada masa untuk layan karenah saya .
tapi masa awak hari ni banyak dengan kawan awak ,
walhal awak cuti sabtu ahad .
susah ke awak nak jawab panggilan saya ?
susah ke awak . .

saya sanggup tunggu awak  sampai 12 malam sebab nak borak dngan awak ,nak lepas rindu pada awak .
tapi awak langsung tak amik kisah kan ?
awak,saya cuba untuk faham situasi awak, awak pun cuba lah faham isi hati saya . .
semalamm awak cakap minggu depan awak langsung tak boleh berhubung dengan saya .
saya terima dengan berat hati awak .
kita tak pernah tak berhubung 1 hari pun .
susah awak saya nak lakukan ,saya kena buatbuat hidup tanpa awak . awak tahu tak ? 
yes, now i feel single again :(
but i know just for awhile .

sekarang ni pun saya masih menelefon awak , asyik tak berjawab . :(
dimana kau tika aku  sangat memerlukan kau ?
kenapa awak tak telefon saya balik / sms saya .
mana awak ?!
saat ini saya rasa awak memang tak hiraukan saya .
mungkin saya tak penting dah bagi awak . :(
saya perlukan awak . saya tahu awak marah bila saya kongsi masalah saya dengan  orang lain .
TAPI MANA AWAK BILA SAYA PERLUKAN AWAK ?!
Awak tak rasa ke saya ni menunggu awak ?
satu hari ni pagi tadi je awak call saya , tu pun sekejap .
awak tahu tak ?
saya sangat rindukan awak :(
awak,saya masih menunggu lagi panggilan dari awak.
tolong la awak , buka lah hati awak tu ~ 
okay mata dah mula bengkak .
saya rasa tak patut kot nangis sebab awak .
tapi saya tak akan simpan air mata ni kerana ianya amat menyakitkan .
malam yang kosong tanpa ceria
malam yang penuh duka lara
malam yang penuh dengan tangisan airmata
rindu yang teramat sangat pada kau langsung tidak diendah
namun sayang ku tetap pada kau yang sering membawa duka & ceria 
setiap manusia ada ujian yang diberi oleh allah 
insya-allah dengan cara kau begini akan menjadikan aku wanita yang tabah 
INSYA-ALLAH 
malam ni saya tidak stabil emosinya 
selamat malam awak :(











PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN