CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Selasa, 18 Oktober 2011 | 8:30 PG | 0 COMMENT
assalamualaikum semua :D
nak mulakan cerita merapu ni,tapi tak ada lah merapu sangat kan . :D
aku dah nak masuk sem 2 kat kolej tu .
ala,kolej tu,koolej under uitm tu . 
apaapa je lah kan *takperlunakmentionsangatnamakolejkesayangan* :D
selama 1sem aku kat kolej tu aku kenal ramai orang(kawan)
first masuk situ macam tak best je ,
lagi kalau dapat roomate yang tak sekepala .issh3 sadis kot :'(


tapi tapi tapi aku bertuah sebab aku dapat roomate yang sekepala seperangai .hehehe :D
hostel aku macam rumah kedai, satu rumah 4 bilik,1 bilik 4 orang 
& aku bilik 4 bilik belakang sekali dekat dengan toilet,huh! teruk bilik kiteorang,kesiankan ? :'(
bilik aku di huni oleh 4 orang sorang akak senior but tak rapat sebab tak sekepala macam kiteorang :D
 
  


ni la gambar kiteorang sebelum masingmasing nak keluar bersama :D
see . . sekepala kan ?
bilik 4 ni kiteorang handle .haha , akak tu pun tak selalu tidur bilik apa lagi mengemas bilik :)
biasa lah sibuk la katakan :)
masingmasing ada perangai , yang aku ni kuat bebel kalau benda aku dah kemas bersepah balik,
diorang biasa dengar bebelan aku,dan bila kat hostel,aku paling awal bangun bila kat dalam bilik tu .
ada 1 hari tu aku tidur lambat , mina call then aku tidur mati,sampai mina pelik ,tak penahpenah aku macam tu , aku tak suka barang aku orang guna tak letak dengan elok, pasti mood aku hilang hari tu bila duk dalam bilik. diorang dah faham la kotkan ?
 
*
*
mina pula
selalu keluar tak tau g mana kadangkadang je ada kat bilik waktu siang .sebelum 12 malam baru balik kalau tak ada apa dia nak buat kat bilik.
dia ni lain sikit tak suka bergaul sangat tapi dengan budak bilik okay je.
kesian tengok dia selalu ada masalah ,
sabar ye sayang ,kau kuatkan :)

*
*
liza seorang yang peramah,terlalu peramah semua orang dia nak tegur,
dia sangat happening .
tapi disebalik itu,dia nie kuat menangis macamaku :)
dia ni susah sangat nak bangun pagi , kena kejut banyak kali kalau tak payah nak bangun .
tapi tak pe dah biasa dah . 
bab mengemas aku suka time kiteorang samasama kemas bilik dia suka tolong aku .thank you sayang selalu tolong nurin :)


rindu nak borak samasama dengan korang ,kita selalu borak samasama kan ?kongsi cerita,gelaktawa,cerita sedih,masalah, semua kita kongsi,pakwe je tak kongsi :D
& takkan pernah kongsi :)
lagi sebulan nak masuk kolej,huh!nak jumpa korang rindu sangat .
mesti korang terharu kan .heehe c(:
 okay la dah habis cerita ,hope sem 2 t kita makin rapat & boleh study studo samasama :D
LOVE YOU ALL 
XOXO


PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN