CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Jumaat, 11 November 2011 | 6:58 PG | 0 COMMENT
ASSALAMUALAIKUM 

Amboi,mek colourful salam tu .hahaha
*tak ada koje la namanya ni mok*
:)
Hai semua rakan blogger !
apa khabar hari ini ?
harap harap semua sihat belaka lah ye,
INSYA-ALLAH
nurin memang macam ini kan ?
macam ini ? alahai,
macam ini la, tadi kata malas dah  nak update entry tiba tiba 
update pula .
nurin memang tak pernah tetap pendirian :)
do I care ?hahaha
tajuk entry macam menarik je kan ?
mesti dalam kepala otak korang korang akan fikir 
oo . . sipulan ni dapat anak luar nikah weyh !
tak elok fikir macam tu *padahal aku yang fikir*
ramai anak remaja kini yang telah mempunyai anak sebelum nikah .
MASYA-ALLAH !
Korang tahu tak zina itu haram disisi agama dan sangat memalukan keluarga ?
wajib tahu lah .
semua ibu bapa telah mendidik kita tentang agamakan ?
hampir semua manusia berkata COUPLE ITU HARAM !
tahu tak apa yang mengharamkan kita untuk bercouple 
salah satunya kerana

1-berpegangan tangan
~memang lah haram awak,bersentuhan antara lelaki & perempuan yang bukan muhrim bagimu :)
tu lah salah 1 sebab ia menjadi haram,
sebagai penambah perasa agar lebih enak 
2-berpelukan 
3-bermesra mesraan
4-tenung mata pasangan pun haram tau 
*bagi yang belum bernikah*


Tapikan nurin pun dah ada anak tau padahal nikah pun belum
nak tengok tak anak nurin ?
comel tau !
macam mama nya lah comel loteh !


*
*
*
*
*
v
v
v
v
v
v
v
v
v
tengok sini 
~tak payah la nak tekan tak ada apa la kat perkataan tu~
ish,cesabar sikit hamba ALLAH

v
v
v
v
v
v
v

tutttt .......
alamak dah tamat lah !
hehehe 
sabar jelah 
belumlah 
tengok kat gambar ini
jangan tekan lah sayang :)
v
v
v
v
v
ha,tara 

eh,tak keluar pulak
ni lah anak saya 
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


anak sulung saya nama PUTERI IRIN SOFIA 
anak buah sepupu sebenarnya .hehehe


ni lah anak kedua saya nama dia  ??
mama yang tidak bertanggungjawab nama anak pun lupa
anak buah sepupu juga :)
 v
v
v
v
v
ini lah anak saya 
eh,ini gambar hiasan kan ?
memang pun .hehehe
jap ye ,sabar lah 
sabar separuh daripada iman :)

v
v
v

 ini lah baru anak saya kan sama tu muka kami 
btw ini anak buah saya .hahaha
sebenarnya saya suka bergambar dengan budak budak yang comel :)
I love kids 
yang tembam tembam tu meyh mama cubit pipi dia
alahai tomey nya ,
geram :)
selesaikan,mereka lah anak saya :)
la,tu la anak saya ,jgn pertikaikan lagi .hahaha
suami je belum ada ,mereka datang dari langit untuk saya
alhamdulillah :)
hehehe/ sekian 
bye !



PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN