CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Jumaat, 4 November 2011 | 12:11 PG | 0 COMMENT


selamat tengahari semua .
hari ini 4 november 2011.
jam 2.52p.m .
hari ini nak menyiram pokok bunga pada waktu tengahari .
kau tak tahu panas ke nurin ?
tak panas kat luar ,panas dalam je :)
hari ini bunga nurin layu sangat seperti hati tuan punya taman .
selayu layu nya .
ini bermakna tuan punya TAMAN sedang dirundung kesedihan .
wahai taman kau tempat aku mengadu :(
mungkin kau tidak boleh bersuara & berkata apa apa pun bila aku berbicara dengan kau .
tetapi sekurang kurangnya kau tidak membuat aku lagi sedih .
tenang aku tengok kau TAMAN walaupun taman yang aku bina tidak secantik taman diluar sana .
Kenapa dengan aku hari ini ?
kenapa sedih sangat ?*walaupun tak kuar air mata*
~mak ayah marah aku sebab result tak memuaskan .
~MARA tentu tak dapat .
~dia terasa dengan perubahan sikap aku .
 :(
mak ayah ,kakak dah cuba sedaya upaya untuk berjaya tetapi itu je yang kakak mampu bagi dekat mak ayah .
awak, saya minta maaf . saya ,saya ,saya tengah bercelaru .
hormon tidak stabil .
dah lama kita tak berhubung sentiasa .
sejak guna DIGI ni , call je la .
tu pun sehari sekali .kadangkadang je 2 3 kali .
kalau guna maxis dulu ada la gak msg walapun tak selalu .
hm . . saya rindu saat itu .
saya tahu awak pun nak ada ruang untuk bebas sendiri tanpa ada orang yang ambil tahu
kemana awak pergi . dah makan belum .tengah buat apa .
ayat tu selalu sangat saya tanya .
saya tak salahkan awak ,semua salah saya .
baru setahun jagung hubungan kita ,saya dah rasa kita dah jauh .
tak macam dulu kala .
MAAFKAN SAYA !
awak terlalu sempurna buat pemilik taman cinta yang buta dengan kesempurnaan awak .
NURIN SEORANG YANG SELALU INGINKAN PERHATIAN .
okay,
dah terlalu lama kat dalam taman ni ,
nurin pergi dulu ye wahai bunga bunga indah .
bye !


PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN