CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Jumaat, 4 November 2011 | 5:19 PG | 0 COMMENT



hai semua :)
sekarang nak siram pokok bunga waktu malam pulak .
apa da !
mati pokok kat taman ni nanti,tapi kalau tak siram setiap masa pokok pokok bunga ni akan layu .
okay tajuk entry yang agak mengejutkan .
aku nak kemana kemas pakaian ?
asal nak berambus ?
hehehe
relaks lah bukan nak ke mane & tak ada siapa halau pun .
esok nurin nak kena tinggalkan taman ni selama 2 hari .
nurin nak balik kampung la , ahad ni kan RAYA HAJI :)
nak tengok atuk sembelih lembu sebanyak 4 ekor tak silap la.
setiap tahun buat kurban lembu la.
*
*



setelah seharian mengadap taman ni ,
kejap lagi nak kemas pakaian esok pagi pagi buta nak gerak balik BANTING. :)
miss my village . hahaha
padahal haritu baru balik .
okey lah .
SELAMAT MENYAMBUT AIDILADHA !
nak lembu sekor !hahahaha
bye !
PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN