CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Ahad, 6 November 2011 | 7:17 PTG | 0 COMMENT


selamat pagi semua !! :D
oho , pagi yang dingin ,
mesti ada yang tak bangun lagi kan ?
anak bujang ,anak dara !
BANGUN !
dah siang ,cuma matahari je tak naik naik .
huhuhu .
pagi yang dingin ni nurin rajin pulak nak bersia siar dalam TAMAN
walhal hujan kat luar sana tu .
dingin waktu pagi ni bila jalan jalan dalam taman rasa nyaman je kan ?
*hehehe . . rasa sendiri,orang lain tak rasa punkan ?*

*
*
pagi ini nurin nak menjerit dalam TAMAN tentang KESEMPURNAAN !
semua manusia suka kan kesempurnaan ,inginkan kesempurnaan
dalam semua hal kesempurnaan itu mesti ada .
lagi lagi bagi seorang yang sangat memntingkan kekemasan & kesempurnaan .
seperti kita semua tahu , semua manusia tidak sempurna .
walaupun kita rasa kita sudah cukup sempurna sebenarnya tidak .
susah untuk mendapat kesempurnaan .
apa lagi kesempurnaan hidup .

kita ingin keluarga yang sempurna,
alhamdulillah nurin memiliknya walaupun dalam kesempurnaan keluarga nurin
 kami tetap ada ketidak sempurnaan .


kita juga inginkan sahabat yang sempurna ,
saya jumpa sahabat yang sempurna,
tetapi dalam kesempurnaannya dia memiliki cacat celanya juga
kita sebagai sahabat perlu membantu apa yang kurang padanya .
jangan asyik mengkritik cacat celanya cubalah menerima sahabat kita seadanya :)
insya-allah kau sahabat selamanya !



kita sangat menginginkan suami yang sempurna .
kesempurnaan yang kita inginkan bukan mudah untuk kita miliki.
kita menginginkan suami yang begitu begini .
tetapi kita sendiri tidak menyempurnakan diri kita bagaimana kita akan memiliki suami yang sempurna .
walaupun kita tahu semua manusia tidak akan pernah sempurna .

 adakah kita sudah cukup sempurna untuk memiliki semua kesempurnaan itu .
mungkin kita memiliki semua kesempurnaan itu ,
tetapi dalam kesempurnaan yang kita miliki ada juga cacat celanya .

*
*
Jangan lah terlalu memandang kesempurnaan kerana sedarlah tiada siapa yang sempurna .
sekian dari pemilik taman :)
bye !

PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN