CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Selasa, 27 Disember 2011 | 7:36 PG | 0 COMMENT
ASSALAMUALAIKUM
selamat malam semua warga blog :P
tajuk entry agak menakut kan .
kan kan kan ?
kot la kan :)


sebelum tu nak bagitahu emak Nurin ni suri rumah sepenuh masa ,
kerja dia mengajar anak di rumah :)
hehehe
Nurin pelik kenapa ramai yang cakap emak Nurin ni CIKGU SEKOLAH .
hahaha
emak gelak bila dengar .
emak memang garang & tegas.
sampaikan future & future tunang .hahaha
pun takut .
S:emak syg garang lah, emak marah ke kita bergayut ?
N:tak lah,emak memang macam tu, kitakan gayut atas pokok .
tp memang emak garang & tegas :P
ramai kata emak ni cikgu .
S: a'ah lah abg pun nampak emak macam cikgu, dgn gaya yang mcm tu ^
N:hahahaha, cikgu dekat rumah je -,-'
...............................................
garang garang emak ada lembutnya :)
emak mana yang tak garang lagi lagi tahu anaknya dah gatai
ada pakwe .heeeeeeeeeeeeee :D
tapi kadang kadang boleh bawa borak kalau cakap pasal pakwe nurin :P
UNTUNG TAU DAPAT EMAK GARANG & TEGAS. HAHAHAHAHAHA
SAYANG EMAK





PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN