CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Ahad, 25 Disember 2011 | 4:40 PG | 0 COMMENT
ASSALAMUALAIKUM

Selamat Malam semua warga blogger !
malam ini tangan Nurin gatal ,
rasa nak menaip.hahaha
dah lama tak join contest ,
tak kisah pun bertuah atau pun tidak,adat dalam pertandingan 
ada yang menang dan ada yang kalah .
pada yang tidak bertuah jangan berputus asa,mungkin bukan rezeki :)


time sedang ber-BLOGWALKING terjumpa Contest ini
banner dia comel kan ?
♥      warna pink  
syarat contest pun tak ada lah ketat mane 
memang tak ketat lah

 
SYARAT SYARATNYA :

  1. Buat 1 entry yang bertajuk Contest:Blogger Siapa Bertuah Tahun 2012?.Dalam entry tu tampalkan banner yang dekat atas ni dalam entry korang.
  2. Tag kan sekurang-kurangnya 3 rakan blogger korang.Siap semua linkkan entry korang tu pada komen entry saya.
  3. Dalam contest ni hanya seorang saja blogger bertuah yang saya pilih secara rawak.Dan bagi pemenang akan dapat Header tercomel dari saya.
Tarikh tutup
27 / 12 / 2011

Tarikh tutup pun lama lagi . :P
Nurin join pun bukan Nurin rasa blog Nurin akan menjadi blog yang bertuah pada tahun 2012 tapi saja saja nak cuba nasib,
andai ditakdirkan blog Nurin bertuah ALHAMDULILLAH ,sebab blog Nurin ni berserabut ,Nurin pun bukan reti sangat nak mencantikkan blog ni :P
tapi kalau tak bertuah kena lah terima kan ,mungkin ada lagi blog yang awesome :)
pada yang gatal tangan nak join contest ni
sila tekan butang BAJU
hehehe
sekian wassalam :P
PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN