CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Rabu, 28 Disember 2011 | 4:12 PG | 0 COMMENT
ASSALAMUALAIKUM

Hai semua rakan rakan & pelawat pelawat TAMAN CINTA 
hari ini hari yang sangat mengembirakan 
buat Nurin
kerana dapat juga jejak kaki ke butik ariani di SHAH ALAM 
first impression ketika melangkah kedalam kedai *wah,banyaknya tudung :)*
pastu cari punya cari 
*wah,cantiknya .... harga pun cantik RM8**.00 SEHELAI*
kalau yang cantik sehelai RM8**.00,nampaknya kena kerja gaji beribu juta / dapat suami jutawan kan ?
bling bling batu kat tudung tu . .
paling murah RM30 kot , tapi material dia tak okey je,
so, emak je lah yang beli sehelai RM5*.00


lama juga lah dekat ariani tu ,rambang mata Nurin tengok,
pusing pusing -,-"

pastu makcik ajak pergi HAJRA pula , so ,pegi lah hajra 
Nurin tengok banyaknya selendang tapi MAK AI,harga dia RM2** SEHELAI . .
padahal kalau jenis selendang macam tu kat pasar baru RM10 :)
lama gak la dekat situ ,lastly ada juga yang nurin berkenan :)


ayu tak ? anak siapalah ni.hahaha
okey saya suka perasan :P
pastu pergi pula JAKEL ,emak nak beli kain baju kurung .
penat kot tunggu , tak berkenan lak mata ni bila dah tengok kain banyak macam tu .

adalah  dekat 2 jam jalan jalan dekat bangunan sederet dengan butik ariani tu,pastu nurin 
gedik gedik nak pergi butik ??
tak ingat nama butik tu apa hajat nak beli jubah
tapi jubah tu putih pulak , memang cantik harga baru RM60
macam tak okey je ,so tak belilah . 
pastu emak call ayah suruh amik kiteorang dekat depan butik tu ,
haih -,-' lama pulak ayah ni, 

gerak balik pukul 5 petang :)
nurin terlupa nak ambil gambar masa dekat butik ariani tu ,so gambar dalam kereta je ada :)


kepenatan *still lagi senyum*









amin najhan ,dia dah rimas duduk dalam kereta .hahaha
tak boleh duduk diam budak ni .


SI COMEL :D


 Balik tu singgah KFC ,konon nak belanja family 
harga RM71.**
pergi kedai bunga beli bunga telur sebab nurin nak kawin akhir bulan 2 ni :P


ha,tengok cincin tunang nurin :)

*
*
*
 Nurin nak jemput semua datang ke majlis kawin nurin & pasangan tau akhir bulan 2 ni 
hahahahahahahahaha

*
*
*
*
*
hahahahhaha . . 
nak tengok tunang nurin tak ?
Hehehehe
pastu nurin beli manik sebab nak jahit kat baju pengantin nanti :)


hehehe . . okey lah 
jangan lupa datang tau :P
sekian wassalam :)

\





PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN