CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Khamis, 19 April 2012 | 7:33 PG | 0 COMMENT

ASSALAMUALAIKUM

Hai semua, dah berapa hari tak meng-update ini blog . 
tak ada cerita .hehehe
okey Nurin excited tiba tiba selepas lecture MARKETING tiba tiba tanya pasal result .
arggggggggghhhhhhhhhh ! 
tension sebentar .
terkejut beruk mak yeh aku tiba tiba sir Im aku . hahaha
sebab tidak pernah pernah dia Im aku  :)
boleh pulak dia melawak dengan aku dia kata dia tahu result aku ,then bila aku tanya dia kata "saya tak tahu pon sebenarnya " 
YA ALLAH , punya teruja nak tahu result MKT aku dapat apa , 
masa final exam hari tu demam + sakit mata , so memikirkan yang aku perlu pasrah yang berkemungkinan aku akan mengulang balik subjek itu :(
tapi berita aku dapat semua lulus, 
ALHAMDULILLAH kalau betul betul ianya lulus :)

*
*
ni lagi 1 , bukan pasal excited la kan ,
tadi lepak rumah member borak borak pasal nak hang out ahad ni ,
pastu diorg ternampak cincin aku pakai ,
then jadilah cerita "Nurin,bila kau tunang sampai hati tak bgtau, dah lupa kawan lah tu"
"tak lama lagi makan nasi minyak lah kita "
aduhai, penat dah cakap ini cincin emak aku bg lah , tunang ?

tak ada batu berlian pun, hehehe
nak yang ada batu baru namanya tunang .
okey bye, layan amukan pocong ! :P

PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN