CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Ahad, 15 April 2012 | 6:40 PG | 0 COMMENT

ASSALAMUALAIKUM

Hai sweety & handsomy :P
ayat aku sendiri ,aku pun tak tahu maksudnya apa :)
so,jangan lah pandai pandai nak tiru bahasa cik Nurin yang ntah hape hape ni ye :P
Nurin penat ni, baru sampai rumah pukul 7.30 p.m tadi , 
hari ini melepaskan rindu pada atuk nenek & pakcik makcik dikampung :)
atuk Nurin tak sihat demam , kesian atuk . . 
tadi dia tidur je, makan pun pukul 5 petang , bangun solat lepas tu tidur balik .
hari ini semua orang Nurin rindu ,tersangat rindu 
kenapa lah hati aku hari ini ? 
tadi dah lepas 1 rindu dekat kampung .
ada banyak lagi rinduuuuuuuuuuuu . . .
YA ALLAH ,mengapa kau kurniakan aku kerinduan yang sebegini ?
rasanya dengan semua orang yang Nurin rindu,Nurin nak jumpa :)
tapi ada tak yang rindu Nurin ?
tak ada ?!
tak apalah, saya bukan sesiapa pun yang awak semua nak rindu *ayat mintak kaki *


sangat merindui si jejaki perasan cute ini :)
I LOVE YOU !
Awak , andai saya bukan jodoh awak,
saya akan tetap simpan kenangan kita bersama .
perkenalan yang sangat unik bagi saya :)
tanpa diduga saya telah jatuh hati dengan sikap awak .
kononnya nak berkawan saja . hahaha 
saya ni buat lawak kan ?
tak lawak pun kena gelak juga . :P
rindunya dekat awak ,

*
*
semalam malam kan ada cerita landasan cinta ,
yang tasya shiela berangan ada tunang pilot kan ?
okey tadi makcik Nurin cakap *KAU TAK BERANGAN KE NAK ADA SUAMI PILOT BOLEH ACIK DAPAT DISKAUN NAIK KAPAL TERBANG *
aduhai ,PILOT !
hm . gerun aku naik kapal trobang ni , nanti semua trobang .hahaha
tak penah naik kapal terbanglah katakan
sodihnyo :'(

*
ramai dah yang dah bertunang & kawen, turn saya bila pula lah kan ?
hmm . asyik kawen je otak aku ni, studynya tak excellent juga pun. hehehe
okey lah 
awak saya rindu awak semua .
bye

PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN