CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Sabtu, 12 Mei 2012 | 6:27 PG | 0 COMMENT




Hai ! selamat malam semua yang sudi datang menjenguk blog saya :)
hari ini emak baik hati pulak bawa saya pergi kondangan (kenduri kawen)
pukul 8 lebih tadi gerak ke rumah yang dituju .
sebelum tu emak tanya 
lihatlah perbualan anak beranak ni. hehehe



E:kak, pakai baju apa ?
K:jubah le , hehehe
E:berjubah macam orang tua pulak
K: bogel(pakai baju yang tidak sesuai lah) salah,berjubah salah 
E:heheehe
A:kalau berjubah tu pakai tudung labuh sekali
E:ha,pakai tudung labuh baru cantik berjubah 
K:ye belikan,kakak cari dekat kedai tak ada pun tudung labuh*alasan*.hahaha
A:ambil telekung cat warna hitam .

Lepas tu semua senyap 
ada ke adik aku suruh cat telekung.
haih ! 
Nurin suka tengok orang lain pakai jubah + tudung labuh,
cantik , ayu , nampak sopan saja :)
insya-ALLAH keinginan untuk berubah itu ada cuma memerlukan masa saja
jangan berubah secara mendadak nanti hasilnya sekejap saja :)
biar pelahan tapi kekal selamanya 
INSYA-ALLAH 
masa kecil kecil dulu berangan nak jadi ustazah ,
dekat rumah tu penuh dinding nurin conteng dengan kapur ,nasib lah rumah papan ,boleh conteng conteng dengan kapur tu . . 
pastu nak hilangkan balik kena guna kain lap yang basah . hehehe
emak marah !kihkihkih
kononnya mengajar budak lah tu dengan menconteng huruf huruf jawi. bestnya zaman kanak kanak .
macam nak jadi kanak kanak balik . hehehe
10 tahun yang lampau :P

*
*
tadi masa dekat rumah orang yang buat kenduri tu,nurin terjumpa seorang rakan sekolah rendah .
okey terkejut !
hahaha
sebabnya dia still ingat dekat nurin .
sebabkan nurin selalu fikir yang tiada siapa pun ingat muka nurin . :)
kawan lelaki nama dia izzat rabani 
seriusly dia lain sangat ,nampak kecil je, hahaha 
aku yang membesar terlebih :P
hehehe
orang bahagia dengan makanan kan macam ni lah kembang je setiap hari :)
okey lah , nurin tukar baju pun tak lagi ni,still berjubah .
balik terus je mengadap laptop yang sudah sedia terbuka didalam bilik .hehehe
sekian salam sayang untuk semua 

*doakan lah saya berubah kepada yang lebih baik|insya-allah*




PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN