CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Ahad, 27 Mei 2012 | 4:57 PG | 0 COMMENT



Hai semua !
selamat petang .
Tajuk entry tu macam menyedihkan kan ?
Tadi pukul 5 ptg 27/05/2012 ada kenduri doa selamat dekat rumah makcik .
anak bongsu dia nak berhijrah / sambung belajar dekat perak .
perak je kot 
tak jauh mana pun dengan selangor .hehehe
so, tadi semua saudara mara sepupu sepapat semua ada .
berkumpul lah kami dengan cerita masing masing .
ada je gosip liar yang datang bila dah duduk berkumpul .
bukan mengumpat ,bergosip je .
errr ! 
lepas doa selamat ada lah majlis makan makan ,memenuhkan perut .
selagi tak penuh perut ,tak balik . hahaha
lepas tu sepupu nurin yang nak berhijrah ni bersalam salaman dengan kami semua .
bila masa dia salam nurin tiba tiba dia cakap 
"nanti tak dapat jumpa kau lagi, dapat gaduh dekat facebook je lah"
Sebak je rasa hati ni bila dia cakap macam tu .
terharu pun ada lah juga 
sebab kami tak lah rapat sangat tapi selalu lah juga berosip bersama .
kalau dah bergosip dah tak ingat dunia dah kami .
dia anak bongsu kepada 9 orang adik beradik .
ramai kan ?
tapi sedih , emak dia dah tak ada . yang jaga diorang adik beradik emak tiri dia .
emak tiri dia baik sangat .
rindunya dekat arwah .
sama sama lah kita sedekahkan Al-fatihah buat arwah makcik nurin .


*
*
dia ni seorang yang periang .
dengan semua orang dia boleh ngam .
kalau berborak dengan makcik makcik 1 kampung boleh dengar . hahaha
keluarga belah ayah semua suara kuat kuat 




Tu Dia . yang sebelah tu kawan dia .
comel macam saya kan ?
kami sepupu sepapat semua muka copy paste bak kata akak dia 
Nama dia NURUL AZLIZA 
dia akan sambung belajar di kolej matrikulasi perak .


NANTI DAH DEKAT SANA JANGAN MERINDUI KAMI DI SELANGOR NI 
sambil lap air mata  .
okey lah itu sahaj yang ingin dikongsikan hari ini .
sekian wassalam


JAM 07:56 P.M
27/05/2012

PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN