CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Sabtu, 26 Mei 2012 | 6:52 PG | 0 COMMENT



Hai hai hai ! 
mengedik dimalam hari .Ini menandakan yang cik puan madam miss NURIN AFFIRA BINTI IDRIS sedang dalam kebosanan terlampau Sebenarnya badan ni penat sangat sebab tadi merajinkan diriku ini untuk mengemas bilikku yang berhabuk setelah seminggu tidak dikemas & disapu Nampak tak kerajinan nurin disitu.hahahaha
Habis semua habuk habuk yang ada disingkirkan dari bilik saya . 
dinding yang dah bertahun tak dilap pun nurin lap . dah jadi kilat .
halus ! huhuhu
Rasa berbaloi juga lah kemas bilik sendiri,luas je mata ni memandang .
emak pun puji HAHAHA.tapi sekarang dalam kebosanan . tak tahu nak buat apa .
TOLONG ! TOLONG ! TOLONG !


^^PENAT BUAT ENTRY MACAM INI




PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN