CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Ahad, 13 Mei 2012 | 5:19 PG | 11 COMMENT


Hai !
bertemu kita lagi dalam segmen terbaru yang dianjurkan oleh 
akak comel lagi cute INI
asyik join segmen je Nurin ni kan ?hohoho
nak buat segmen sendiri ,belum ada keyakinan lah ,
banyak lagi komitmen lain :P
okay lah,cukup sudah saya membebel ntah hape hape kan ,nanti bosan pulak pada si pembaca :P
hari ini  Nurin join segmen 



Boleh lobam mata ke kalau berblogwalking ?hehehe
moh kita ,ber-BW ,
reramai melawat blog blog yang ada :)

korang sebenarnya tak patut pun jenguk blog usang saya ini  :'(
dah lah usang ,kesian saya .hahaha
*minta penyepak 10 kali :P*
mengapa & kenapa saya mengajak korang semua jenguk blog saya ini kan ,
hmmm .... ? ? ?
fikir lah sendiri :P
boleh macam tu ?
kihkihkih 

1-Blog saya ni tiada apa yang istimewa hanya sekadar gambar comel dekat tepi tu je. Comel kan ? kan ? kan ?
2-nak kata ada info berguna itu idak lah ada sangat . tapi insya-allah sedaya upaya saya akan memberi info yang berguna kepada semua :)
3- kalau nak berblogwalking ke blog saya biar lah ikhlas kerana di blog saya ni sangat lah serabut pada mata yang tak suka akan keserabutan blog saya ni. :'( huhuhu
4- dah tak tau nak bagi sebab apa .hahaha 
maaf ye kalau rasa tuan blog ni suka bebel ,kerana saya hanya bebel dihati pabila saya menaip .
nak lepaskan keserabutan difikiran . :)

okay lah sudah banyak saya punya jari menaip .
sekian wassalam

*salam perkenalan buat semua blogger yang baru menerjah blog saya ini*



PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN