CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Selasa, 15 Mei 2012 | 5:09 PG | 13 COMMENT


Hai readers !
hari ini,saat ini,detik ini,ketika ini . .
saya (NURIN AFFIRA) ingin menyertai segmen lagi. hehehe
kali ini segmen 


Jumlah follower diblog saya ini hanya 123 follower sahaja ,mungkin blog saya tiada info yang menarik ,sebab tu tak ramai yang sudi nak terjah apalagi follow :)
saya dilahirkan selangor,sudah 19 tahun menetap diselangor,
almaklumlah lahir diselangor .hehehe
sudah hampir 2 tahun berblogger :)
tapi follower hanya segitu je, :'(
tidak mengapalah ,mungkin blog saya ini membosankan kot :)
akan diperbaiki nanti :)
Terima kasih kepada 123 orang follower yang sudi follow blog saya :)





PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN