CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Rabu, 6 Jun 2012 | 5:42 PG | 0 COMMENT



Hari ini berakhirlah kisah hidupku sebagai seorang pembantu rumah tanpa gaji :)
esok bermulalah kehidupan baru , kena hidup berdikari di kaki sendiri kerana esok nurin akan mendaftar kan diri di kolej  untuk sem 3 .
dah cuti dua bulan , rasa malas nak balik sana tapi bosan dah duduk rumah tanpa kerja bergaji ni .hehehe
nanti kalau dah duduk sana mesti na mandi nangis dulu . hehehe
sebabnya bilik mandi nya tak macam kat rumah ,lagi2 kalau tak ada air memey nangis sampai banjir la rumah tu . wwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :'(
dah la susah nak unline dekat sana . wifi kena bayar . tu pun minggu kedua ketiga baru ada wifi. huh ! benci . tapi tetap bersyukur diberi bilik & rumah yg selesa . KAU ADA ? hahaha
okey lah azan sudah berkumandang di kampung bukit kapar :)
jom ramai ramai solat . 
sekian wassalam . 
PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN