CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Rabu, 13 Jun 2012 | 7:09 PG | 2 COMMENT


Hai semua , lama dah tak menghupdate blog ku ini . 
rindu semakin membara pabila sudagh seminggu tidak melawat blog ni. hahahaha
boleh tak macam itu ?
hehehe
dah hampir seminggu nurin berada di kolej , di sem baru .
pejam celik pejam celik dah sampai pun sem 3 . 
*ala,baru sem 3*
alhamdulillah setiap sem keputusan tanpa ada ulangan paper . 

*
*
 masuk sem baru organisasi unit nurin pun baru lah ,
pabila baru mesti ada perlantikan baru .
bukan ku pinta untuk memiliki jawatan setinggi itu .
andai itu tanggungjawab yang perlu ku pikul.
insya-allah akan dijalankan dengan sempurna andai diberi kerjasama dengan sepenuhnya oleh semua pihak :)
sebenarnya tak adalah sampai nurin jadi bos, tajuk tu je yang nak tunjuk diri sendiri bos kepada diri sendiri. hehehe
diberi tanggungjawab oleh bekas ketua unit untuk memikul tanggungjawab sebagai ketua unit .
YA ALLAH , agak berat tanggungjawab ku ini .
berharap agar boleh menjalankan amanah ini dengan sebaik mungkin :)
okey lah sampai sini saja coretan dari seorang penulis blog tidak berdaftar :)
sekian wassalam 
LAPAR


PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN