CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Selasa, 25 Oktober 2011 | 3:32 PG | 2 COMMENT
Assalamualaikum semua :D
 nurin nak cerita sikit la pasal cucu saya *okay now saya dah jadi atukk tau* :D
atukk!gelaran yang diberi oleh hamba allah yang bernama   Bie syakilla :D
sayang kau cu <3


tengok muka dia sangat cute *gambar yang ni je lah. hehehe *
sangat gedik dengan atukk dia ,
selalu kena motivasi dengan saya ,
awak suka kan kena motivasidengan atukk ?
hehehe .
saya suka buli dia .dia pun suka buli saya . kan kan kan ? :D
saya sangat jeles dengan dia kerana dia pandai speaking tidak seperti saya :'(
lastly nak cakap jaga tingkah laku cu ye, sopan sikit  kat luar tu ,banyak mata liar memandang awak tu anak dara :D

PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN