CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Rabu, 16 November 2011 | 6:35 PG | 0 COMMENT


 
SELAMAT MALAM :)

Dah lama tak semai rumput baru :)
sebabnya malas nak update & tiada story menarik :)
*selalu tak menarik pun kan ?*
rindu bunga cantik & pokok handsome dalam taman ni ,
korang semua sihat ?
hehehe
ambil berat betul pemilik taman ni *konon la*

*
*
tajuk rumput baru hari ini ialah CANTIKNYA DUNIA KALAU . . .
kalau apa ?
kalau apa ye ?
hmmm . . tak perlu fikir  . .
meh , saya cerita  . .
kaum adam sukakan tengok wanita cantik ?
tipu lah tak suka . .
tapi lagi cantik kalau wanita itu bertudung :)
yang tidak bertudung tu tidak mustahilkan tidak boleh berubah ?
insya-allah dengan niat yang ikhlas
cantik sangat kalau wanita itu bertudung
wanitakan perhiasan dunia :)
*
*
semua wanita cantik,tak kisah lah bertudung ataupun tidak ,
tetapi lebih cantik & manis jika bertudung :)
kalau korang perasan ramai artis yang dulunya seksi sampai orang pun tengok jadi seksa kini sudah bertudung .
manis je kan ?
lebih ayu & jelita dengan style tudung yang digayakan dengan pelbagai cara :)

cuba tengok artis sorang ni , nurin suka tengok dia bertudung ayu sangat


inilah image diana amir sekarang ,
ayukan ? jelitakan ? nampak maniskan ?
nampak lebih sopankan ?
*
*
memang semua manusia tak boleh jadi sempurna tetapi kita boleh cuba untuk jadi sempurna

wanita / isteriyang solehah akan melahirkan pewaris yang soleh & solehah
INSYA-ALLAH :)
nurin bukan pandai nak bercakap tentang agama tetapi
sekadar memberi nasihat tu bolehlah ,
berbalik pada diri sebelum menasihati orag lain :)
sekian wassalam :)
bye !




PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN