CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Rabu, 16 November 2011 | 11:19 PTG | 0 COMMENT


Hai semua :)
lama lama malas pula nak meng-UPDATE TAMAN CINTA ni . :)
sebab bukan ada yang nak baca pun kan ?
hari ini 17.november 2011
esok 18 november 2011
Hari ini adalah hari terakhir aku tidur kat tilam busuk aku ni 
esok dah kena tidur tilam keras kat istana 5 star ! heeeeee
hari ini hari terakhir aku boleh makan tanggung buang hajat mencangkung 
kalau dah dekat istana 5 star ,kalau nak makan kena cari dulu tu pun kalau ada rezeki dapat lah makan . 
*sedihnya ayat *
belum pape dah cerita 
tajuk entry kita pada hari ini ialah ESOK KENA BERAMLOSS !
*esok kena berambus *
esok adalah hari terakhir untuk pendaftaran di KOLEJ UNIKOP SDN.BHD
*sejak bila pula tukar nama *heeee
maaf ye pihak unikop saja buat kolej sendiri ,almaklumlah nak jadi bisnesswoman kononnya 
heee. 
cita-cita nak jadi guru macam ayah tapi malas belajar ,so tak dapat la penempatan di 
UPSI or U yang menyediakan bidang pendidikan kepada yang hendak menjadi guru :)
kalau nak tahu macam mana episod untuk kisah nurin ini ,sila nantikannya pada esok hari ,tapi tak tau lah bila boleh update meng-update ni. heee
bye all !
PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN