CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Selasa, 8 November 2011 | 4:55 PG | 0 COMMENT


ASSALAMUALAIKUM
 

ZAMAN MUDA :D

HAI SEMUA :D
malam ini anda anda semua sihat tak ?
mesti sihatkan kalau tak takkan la entry semua ceria ceria belaka :D
kalau tak sihat jangan lupa makan ubat tau .
kalau tak makan nanti melarat pula sakit tu .
malam ni rajin pula tuan taman nak menyemai pokok ,
korang mesti tak tahu kan nurin ni seorang yang kuar menggelabah .
hahaha ,
nurin sangat kuat gelabahnya .
kalau lambat nak g kelas lagi la gelabah .
mak ai ! sampai roomate pun kata ,!nurin,baru pukul 8.45!
walhal kelas pukul 9 ,
gelabah sesangat .
peristiwa yang tak pernah nurin lupa
time masa mula mula duduk hostel & hari terakhir induksi kat kolej ,
peh, kami 1 bilik bangun lewat ..
patut bangun pukul 6 pagi ,nurin dgn roomate bangun pukul 8 pagi ,
tu pun salah seorang roomate terjaga ,
dia kejut nurin ,
dia cakap dah pukul 8 ,
lagi lah gelabah ,
diorang nak mandi ,nurin cakap tak payah pakai tudung terus turun bilik ,
haha,gelabah time tu tak boleh nak cakap la, solat subuh terlajak ,mane tak nya malam2 buta suruh lari balik hostel time tu dah penat gila ada aktiviti masa pagi tu .
memang tak terjaga la, dengan tak mandi nya .
nasib baik la time tu aktiviti sukaneka .
fuhh ! tak mandi pun tak apa,
kena siram denga air telur + tepung pula,
dah la nurin busuk,ditambah dengan busuk air tu ,
hadui,
memang tak leh cakap la baunya macam mane kan,
haha .
 kalau nak ajak nurin keluar pun,kena bagi tau awal awal,
kalau boleh 1 jam sebelum nak keluar  :)
kalau korang tengok nurin gelabah mesti korang gelak kan .
gelak la, nanti nurin marah korang !
erghhhh ! angry human mengamuk.hahahaha
tak ada la sampai mengamuk.
okay la, penat la, sakit bahu .
bye !
PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN