CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Sabtu, 12 November 2011 | 8:59 PG | 0 COMMENT
ASSALAMUALAIKUM

Hai semua ,
selamat malam .
pagi pagi buta ni nak cerita pula pasal si gendut ni ,
siapa pula si gendut ni kan .
hahaha
sepupu nurin la,
okey si gendut sayang ,kau nak aku popularkan kau kan ?
hahaha
maaflah aku kejam panggil kau gendut :D
hahaha
kau suka panggil aku mokk kan .
amboi !tak pe aku sedar .hahaha
nurin dengan gendut ni asyik nak gaduh je kalau komen momen dalam FB tengok sini
dia suka sakat nurin lorh,geram je.
 tapikan nurin suka dengar dia azan weyh,hahaha
suka dengar kau azan je okey !
*
*
kami di katakan pasangan serasi 
hahaha
geli dengor ayat tu .
sebab kami dipanggil macam tu

1- gambar 
~gambar hot aku dengan dia .hahahaha
2-sebab selalu gaduh
hahahaha
3-maybe dalam gaduh tu nampak mesra
~ntah lah, makcik aku cakap la

tapi kalau face to face tak ada pulak dia nak cari pasal dengan nurin
haiya,hahaha

tadi dia ada chat dengan nurin ,suka benor sakat nurin.
tengok ni ha






chat ni ada yang nurin potong,takkan nak bagi baca semua,tidak la
 kan .
nak kenakan dia nurin yang terkena balik
btw gendut ni take care gak lak pasal nurin
walaupun selalu gaduh.hahaha
sebab tu aku sayang kau gendut !
sayang sebagai sepupu je okey !
sekian cerita taman cinta
bye !
PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN