CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Sabtu, 12 November 2011 | 8:17 PTG | 4 COMMENT



selamat tengahari semua rakan rakan yang sudi melawat TAMAN CINTA yang semak samun ini :)
Hari ini nurin Bw lagi ,menerjah 1 blog INI  , Dia ada buat segmen la.Wah! ni yang teruja nak join setangan . :D
lagi pun tak tahu nak cerita apa dalam TAMAN ni pada hari ahad yang tenang & bahagia .hehehe
so,pada yang tak tahu nak buat apa,
jom kita sama sama join segmen ni .
syarat dia pun tak ketat sangat & tak banyak sangat :D
cuba tengok kat sini .
Nurin nak join pun sebab follower nurin bawah dari 100 
cuba tengok follower nurin,betulkan bawah 100 . hehehe
baru 91 follower nurin pada hari ahad jam 12.19p.m





lawakan header miss nadya.
dah tu,jom la join :)
saya bukan lah nak mengharapkan follower atas dari 1oo tetapi kalau ada yang sudi nak baca entry merapu merapan saya dalam TAMAN  ini  alhamdulillah lah
dengan ini secara rasmi & mutlaknya saya NURIN AFFIRA IDRIS
inigin menyertai segmen ini :D
hahahaha . 
PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN