CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Ahad, 13 November 2011 | 4:03 PG | 0 COMMENT
Assalamualaikum

Hai semua yang melawat entry saya ,
selamat petang :)
mood:TERKEJUT TAHAP BERUK
sebab:nak story la ni ,sabar ye:)
lokasi:dalam hati 
hahaha

korang semua nak tau tak ,Nurin terkejut tahap beruk la .
nak tahu sebab apa tak ?
tengok SINI
haaha 
ayah Nurin ni seorang yang tegas & agak garang la dengan anak anak .
tak berapa suka anaknya bercouplecouple ni
kalau dengan yang sebelum ini
ayah macam k.o je. hehehe
orang tuakan tau mane yang baik untuk anaknya :)
Tadi petang ,Nurin saja lah bukak gambar profil ayah
sebab sebelum ini tak pernah pula rasa nak buka 
lepas tu korang semua nak tahu tak apa yang Nurin jumpa ?
YA ALLAH 
sangat lah mengejutkan nurin
kerana 

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


ni dekat gambar profil ayah Nurin 
serius Nurin terkejut 
ada gambar baju sejuk Nurin lah.
macam lampu hijau yang menunjukkan ayah suka kat dia je.
hahaha
Hati berbunga bunga ni.



ni gambar dia bila click kat gambar kecik tadi 
hahaha
sepupu Nurin siap komen lagi 
hohoho Terbaeeeekkkkkkkkkkkk !
weyh,gila segan weyh , boleh pulak ayah letak gambar dia
kalau salah upload pun kenapa ayah tak delete je gambar dia ?
hehehehe 
YA ALLAH  moga moga ini lah petunjuk  kau yang merestui hubungan aku & dia 

korang tak percaya ke itu dia ?okey 
tengok SINI pula

v
v
v
v


ni dekat album dia 
ha,kan sama gambar tu.
hehehe
Dalam hati ada TAMAN
Dalam TAMAN ada TAMAN CINTA :D
sekian !
bye!

PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN