CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Sabtu, 24 Disember 2011 | 6:58 PG | 0 COMMENT
ASSALAMUALAIKUM

selamat malam semua pembaca setia :)
lama dah tak menaip .
walhal baru seminggu :P
now,Nurin tengah cuti mid sem
duduk rumah jadi suri rumah sepenuh masa
kemas rumah
masak *tak semua makanan tahu masak*
sidai baju
basuh baju
sapu sampah
cuci pinggan
itu je kot :D

*
*
kena lah belajar jadi suri rumahkan kalau tak hancur rumah tangga yang akan
dibina kelak :D
semua orang nak kan keluarga yang bahagia & sempurna .
seorang suami memerlukan isteri yang solehah & tahu pikul tanggungjawab
anak anak memerlukan ibu yang tahu membimbing mereka
&
seorang ibu yang pandai masak sedap sedap.hahahaha

*
*

petang tadi emak tetiba je cakap dekat anak anak nya ,
perbualan emak dengan anak anaknya :P
emak : emak nak cucu yang ramai,emak suka cucu ramai ramai ni,
adik:pulak ! -,-'
emak : ye lah ,nanti kalau ayah kau dah kaya ,ada banyak duit ,boleh bagi cucu cucunya seorang RM 50 setiap kali balik rumah jumpa emak dengan ayah
kakak: Untunglah anak anak aku nanti,dapat duit setiap kali jumpa atuk & nenek nya .
emak : -,-' senyap seribu bahasa

*
*
Lepas nikah nanti kena lahirkan ramai zuriat ni
dan perlu bijak mendidik anak anak yang bakal lahir kelak :)
agar menjadi anak yang soleh & solehah
INSYA-ALLAH

DOA AGAR DIBERI ZURIAT YG MENYEJUKKAN HATI
SURAH AL-FURQAN(25) AYAT 74

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَجِنَا وَذُرِّيَّـتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَاماً
“Our Lord! Bestow on us from our wives and our offspring the comfort of our eyes, and make us leaders of those who have Taqwa.”
Wahai Tuhan kami, berilah kami beroleh dari isteri-isteri dan zuriat keturunan kami: Perkara-perkara yang menyukakan hati melihatnya dan jadikanlah kami imam ikutan bagi orang-orang yang (mahu) bertakwa.


SEKIAN WASSALAM
PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN