CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Jumaat, 2 Disember 2011 | 9:41 PTG | 0 COMMENT
ASSALAMUALAKUM 
semua !
dah lamakan tak nampak TUAN TAMAN menulis cerita di blog :)
Kalau Nurin update blog ni mesti pasal hati panaskan ?
memang pun !
dua hari lepas unit hostel Nurin ada buat meeting mengejut ,first point adalah soal bising di waktu pagi & junior dituduh membuat bising .okey lah yang kau tu tak sedar diri pagi petang siang malam bising nak MAMPUS !
Nurin terima korang nak kata kitorang bising pagi pagi buta ,walhal terjerit sikit sebab terkejut je tau !
kecoh macam benda tu berlarutankan ?
WTF !
point kedua RESPECT !
respect weyh !
tapi dia panggil junior untuk masuk meeting just say " weyh , meeting kat depan"
see !nak kitorang respect kau ?
walaweyh !
aku tak minat nak respect kau,dulu aku boleh hormat kau senior aku tapi sekarang NO !
sekali kau buat taik kat aku ,selamanya lah aku rasa kau tak pernah ada dalam hidup aku,
aku bukan nak pun kenal orang macam kau !
jangan kau ingat aku senior ,macam2 kau boleh cakap pasal aku!
aku tak heran lah nak pegang apa2 tanggungjawab ,kau nak sangat AMBIL !
aku rasa berbesar hati kalau ada yang nak ganti tempat aku ,
nak persoalkan kerja aku ye ?
aku tak ingin pun nak berkuasa dalam hostel yang aku kena tinggal sini selama 2 tahun lagi je kot !
ntah ntah kurang dari 2 tahun !
aku baik dengan orang,kalau orang tu boleh baik dengan aku,kalau perangai macam kau,tak layak kot jadi "KAKAK " OR "SENIOR"
bila kau nak bla pun aku tak tahu lah kan,sebab kau pandai sampai extend sem bagaikan ?
Kalau korang kat luar sana kan,kena tegur depan semua orang & benda tu memalukan korang,mesti taknak lagi tengok muka orang tu kan ?
dah lah cakap berbelit belit,kau lantik aku ,tapi nak mempersoalkan apa aku buat!
cukuplah weyh,kau mati pun takkan aku MAAFKAN !
INGAT TU !
KAU TAK KENAL HATI AKUKAN ?
hati aku kejam bila terasa sampai dalam,jangan kau ingat luaran aku lembut hati aku lembut .memang kau mimpi didalam kuur weyh !
cukuplah kot aku puji kau kat sini kan ,takut ada hamba allahyang terpikat dengan sikap kau pula kan ,
nanti jadi popularity,aku tak suka kau popular macam ni,KESIAN !
Terima kasih baca entry ni :)
bye !
kesabaran hati diperlukan saat ini ! :p
                                                                                                                 
PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN