CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Jumaat, 9 Disember 2011 | 7:41 PG | 2 COMMENT

ASSALAMUALAIKUM
Tema entry saya pada hari ini,malam ini,saat ini,untuk entry ini ialah hitam pink .hehehe
Cantik tak ? cantik tak ?
tak ?
okey tak kisah pun janji saya suka :D
suka benor syok sendiri . hehehe
GADIS MELAYU satu nama yang sinonim dengan seorang perempuan .
setelah sekian lama membiarkan rumput rumputku mati kehausan & ketidakcukupan cahaya matahari,akhirnya saya menanam rumput baru yang bertajuk 
SAYA BLOGGER GADIS MELAYU 


Dengan ini saya mengisytiharkan saya anak melayu .hahahaha
& seorang gadis 

nak bukti ?


saya yang bermuka yang macam terpaksa nak senyum,gambar tahun lepas suci je.hahahaha
kot la .hehehe
ada tak ciri ciri gadis melayu disitu ?
tepuk dada tanya hati & iman :)
kalau tanya selera ,nafsu namanya :)
kepada semua gadis gadis melayu yang sempurna ALLAH ciptakan 
saya menjemput anda untuk menyertainya 

♥  CLICK SINI SAYANG 



PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN