CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Sabtu, 17 Disember 2011 | 8:16 PTG | 2 COMMENT
ASSALAMUALAIKUM


Hai semua hari ini hari ahad :)
ala semua orang tahu hari ini hari ahad kan,hmmmm . . 
hari ini terlebih rajin pula kan nak menaip ,so ,Nurin rasa nak join contest INI 
lagi pun tengah tak ada buat apa,daripada buat benda yang tak berfaedah lebih baik menaipkan ? :D

Nurin pasti semua orang punya BFF , 
tak kisah lah lelaki mahupun perempuan 
Nurin juga punya BFF ,
tapi mungkin Nurin dengan dia tidak serapat masa kami sekolah menengah lah sebab masing masing dah sibuk dengan study .
 kami rapat satu sekolah 
satu kelas masa form 4
satu jawatan
Nurin tidak mengharapkan kami berkawan serapat itu sebab Nurin tahu dia sudah ada BFF tersendiri 
tetapi Nurin suka berkawan dengan dia ,boleh kata masalah Nurin semua dia tahu,
masalah dia pun Nurin tahu .
Nama puteri kayangan Nurin ialah MAIZATUL SOFEA BT MOHD HASLIN 






kemana je dia pergi Nurin ada,
sehinggakan Kawan yang pernah rapat dgn dia
gaduh dgn Nurin sebab Nurin rapat dgn dia,
masa tu Nurin sakit hati sangat dgn sikap kawan dia
Nurin tak ada niat nak rampas kawan orang 
kiteorang 1 kelas ,duduk sebelah menyebelah mustahil tak rapat
keluar rehat sama-sama,


kalau Nurin ada masalah dia selalu cakap Nurin ingat ALLAH ,
INSYA-ALLAH masalah kita akan ringan sedikit :)
dia selalu mengingatkan rakannya agar tidak lupa akan pencipta kita .
sekarang kami dah jauh kalau cuti pun susah nak jumpa sebab masing masing sibuk .
Nurin banyak BFF sejak sekolah rendah walaupun jarang keluar bersama :)
MUNGKIN KORANG AKAN CAKAP,"Eh,tu bukan BFF la, tu cuma kawan ,tapi bagi Nurin tak, if Nurin rapat dengan orang tu ,dia lah bFF Nurin walaupun Nurin jumpa kawan lain .

sekarang Nurin dah masuk kolej,
dekat kolej pun Nurin ada BFF .
Nama puteri kayangan 2 Nurin ialah ZARINA BT JUMALI



kami kenal baru 7 bulan tapi kami dah rapat,pergi mana mana bersama cuma unit hostel je lain
belajar sama sama ,
persamaan kami ,kami dua dua garang .hehehe
kongsi masalah sama sama . 
cuma bergambar bersama je susah,hehehe
tak tahu lah kenapa . :P
Nurin rasa dah cukup panjang lebar Nurin cerita,
okey lah selamat menilai :)
kesian terima kasih *wink wink*

Nurin nak TAG kat semua pembaca  
TAMAN CINTA
PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN