CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Khamis, 29 Disember 2011 | 6:23 PTG | 0 COMMENT

ASSALAMUALAIKUM


'Jangan suka komen orang saja kan dah terkena pada diri sendiri '.
'lain kali nak cakap tu fikir la dulu ,ini tidak main cakap saja'.
'saya minta maaf,kadang kadang saya rimas awak asyik ganggu saya waktu saya tengah sibuk '
segala isi hati telah diluahkan ,segala yang terpendam telah dikeluarkan .
mungkin lepas ini tiada lagi bebelan dari wanita asing 
aku tahu aku tidak sempurna untuk menjadi bakal penyeri hidupmu kelak 
selama ini kau ikut apa juga kata ku sehingga aku lupa tentang hatimu 
maafkan aku



Terima kasih menyedarkan aku,
mungkin aku dah tak seperti dulu mesra denganmu
maafkan aku .

BIARLAH KAU BEBAS SEPERTI BURUNG DI LANGIT 

PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN