CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Selasa, 6 Mac 2012 | 3:57 PTG | 0 COMMENT
ASSALAMUALAIKUM

Hai rakan blogger yang dihormati :)
Hari ini Nurin ingin merajinkan jari untuk menaip & menekan keybord dibadan sicomel .
semua sihat ?
Nurin tak sihatlah selsema :'(
dah 4 hari Nurin dekat rumah tapi buku tak buka buka juga :)
ntah bila nak buka & baca pun tak tau lahh .
tapi nakkan 3 pointer ,haih,memang mimpi je lah Nurin oi !






kejayaan tidak datang bergolek Nurin kalau tak ada usaha yang gigih .
mungkin orang lain dah boleh khatam semua buku subjek yang dia ambil ,tapi kau ?
aku juga mahu berjaya seperti mereka 
oleh itu , akan aku rajinkan juga mata,otak & jari jemari untuk membaca & membuka buku :)
Insya-ALLAH , kejayaan itu akan datang menemui diri mu wahai insan yang bernama Nurin :)


*
*
*
okey, sekarang Nurin sedang berangan "Bilalah aku boleh ber-TUNANG & Ber-KAHWIN ?" hehehe
sepupu semua nak tunang dah,nanti dah tak ada kawanlah nak diajak berborak & bergurau senda :'(
nanti masing masing sibuk layan husband masing masing lahh kan :'(
aku juga mahu tunangan :P
tapi belum sah bertunang pun orang cakap Nurin dah bertunang .




Untunglahkan kalau dah punyai tunang :)
belajar tak habis lagi dah nak bertunang 
memang lah !
hahaha
ini hanya gambar ,reality nya sarung cincin pun tak .
awak,bila kita nak bertunang ni ?
:)
lepas bertunang ,KAHWIN lahh,tapi mak selalu cakap 
"kau ingat kawin ni senang ke ?kena jaga mkn pakai suami,kena masak,kena jaga anak anak,dah bersedia ke nak buat semua tu ?"
gluuuuppp !
Dah bersediakah aku ni ?
macam belum je,setakat main main tu boleh lah kott :P
tapi rasa hati nak bertunang tu ada.hahahaha
gatai kau Nurin :)
okey lah ,saya mahu masak di dapur,
masak apa ?
NTAH la ,tengok la ayah beli lauk apa . .hehehe


BUBYE !
I WANT PRINCE CHARMING COME TO ME !
HHAHAHA
PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN