CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Isnin, 5 Mac 2012 | 6:23 PG | 0 COMMENT

ASSALAMUALAIKUM

Hai awak semua !
ada yang rindu Nurin tak ?
hehehe
macam tak ada je kan .
tak mengapalah ye , ye ,ye :)
hahaha
dah lama tak berBW . semakin sibuk dengan paper final sehinggakan blogku terabai seketika .
pejam celik pejam celik ,Nurin dah nak final lagi seminggu je .
banyak memori terindah di sem 2 ni bersama rakan rakan sekelas,
sem 3 nanti kelas kami dirombak,so seramai 9 orang dipindahkan kelas ke kelas B .
Nurin sedih :( kawan rapat Nurin akan pindah kelas,dah tak sama kuliah .
dah tak ada kawan nak berborak,bergurau senda,cuit sana cuit sini :(
tapi dia lagi sedih sebab tanpa sebab dia dipindahkan kelas. 
ye,saya rasa saya seperti budak2 menangis sebab kawan pindah kelas . tapi dialah kawan yang selalu bersama saya .walaupun kami kenal dalam masa yang sangat singkat .
zarina, aku mungkin tak menangis bila kau cakap kau dipindahkan kelas, sebab aku taknak nangis depan kau . aku tau kalau aku nangis nanti kau lagi sedih .
tuhan je tahu sedihnya hati aku :(
Nurin juga sedih sebab kawan kawan lain kena pindah kelas .
walaupun kami tidak begitu rapat tetapi kami selalu belajar bersama .

*
*
*
disebabkan sem depan kami dah tidak sekelas , kami bercadang untuk spent time bersama ,kami pergi mendaki bukit broga :)
walaupun tidak semua pergi tapi kami tetap happy kerana dapat juga keluar bersama sama .
mungkin sem depan dah tak macam sekarang :(
pada masa yang sama juga saya dapat spent time dengan kekasih hati saya yang dah 3 bulan tidak berjumpa .
ALHAMDULILLAH, dia boleh comunicate dengan semua kawan kawan saya :)
bukit broga tu sangatlah tinggi  & saya sangat lah gayat sekali begitu juga dia .hahaha
tapi dia ego,tak nampak pun dia takut ataupun gayat .
pada masa tu baru nampak kerjasama antara kami sekelas .
memori terindah bersama korang tetap dalam hati aku :)
Nurin harap hubungan kita sebagai kawan tidak akan pernah pudar walaupun berlainan kelas . 
kelas kita UNITED !
tak ada pun berpuak seperti kelas lain . 
bersyukur sangat dapat sekelas dengan korang .
walaupun kadang2 menyakitkan hati :P

*
*
*
Buat awak, terima kasih sudi ikut saya daki bukit , maaf menyusahkan awak datang jauh jauh sampai 8 jam perjalanan sebab salah naik train .
saya sangat risau waktu itu .
maaf juga kalau selama awak dengan saya ,saya banyak menyakitkan hati awak atau layan tak layan awak je :)

KENANGAN KITA TAKKAN AKU LUPA SAMPAI BILA BILA !
SAYANG AWAK SEMUA <3




PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN