CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Jumaat, 9 Mac 2012 | 9:57 PG | 0 COMMENT
ASSALAMUALAIKUM

Selamat pagi buta -,;
mesti ramai yang dah tidurkan ? 
dbuai mimpi nan indah  
ataupun mungkin masih mentelaah buku buku yang ada kan ?
hm . . pada yang sudah tidur tu,SELAMAT MEREHATKAN DIRI & MINDA
pada yang masih mentelaah tu, SELAMAT MAJU JAYA :)
Ada kena mengena ke ?

*
*
*
*
okey berbalik pada tajuk asal saya menaip diary blog saya pada waktu pagi begini pada jam 1.32 a.m,sambil mendengar lagu criminal .motif pasang lagu pun sebab nak hilangkan kesedihan yang berada di alam hati ini :(
korang kalau sambut hari lahir selalu dengan siapa ?
FAMILY ?
KAWAN KAWAN ?
OR
SENDIRIAN ?
hm . . 
tahun lepas Nurin sambut hari lahir dengan kawan kat tempat kerja ,walaupun tak suprise tapi bersyukur masih ade yang sudi ingat tarikh lahir Nurin .dulu masa kecik2 berapa kali je sambut dengan family .
ye,saya rasa saya tersisih :(
tapi sebenarnya tak pun.
semua orang tak suka bersedih bila tibanya hari kelahirannya .
hm . . Nurin tak pernah rasa someone bagi kejutan untuk hari lahir or apa apa je lah hari pun,mahupun hari hari:(
ILOVESUPRISE !
tapi itu sangat mustahil untuk dirasai :(
final paper lagi penting kan ?
tak pe lah, mungkin tahun ini & tahun berikutnya saya akan focus lebih pada exam, tak perlukan fikir benda yang tak sepaptutnya .
MENGHARAP PUN TAK GUNA NURIN :'(
focus je lah pada final --'

*
*
*
GOOD LUCK DEAR NURIN AFFIRA BINTI IDRIS !


Ada tak yang sudi untuk menghadiahkan aku sehelai jubah & senaskah AL-QURAN ?


sekian selamat tidur ! :)



PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN