CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Isnin, 12 Mac 2012 | 10:13 PG | 3 COMMENT
ASSALAMUALAIKUM

Hai semua :)
dah tidur ke ? awal lagi kotkan :P
hahaha 
hari ini 13 mac 2012 , semalam 12 mac 2012 
selang sehari je kan :)
SELAMAT HARI LAHIR SAHABAT ! 

*
*

*MAAF TIADA GAMBAR BUAT MASA INI*
 
*
*

lama dah tak borak lama lama dengau kau ,kongsi cerita dengan kau , kesian kau :'(
aku harap kau lalui hidup kau dengan penuh ketabahan ye kawan ! :)
semalam birthday aku . awal gila kau wish,katanya takut terlupa.hehehehe
MAKASIH SEMUA ATAS HADIAH UCAPAN ITU ! 
jangan lupa makan ubat tau !
dah tau demam tapi taknak mkn ubat ye !
very degil kau ye ! 

okey tadi dapat gift dari sahabat  
IYOUSAHABAT !

*GAMBAR HIASAN*

walaupun kecil tapi sangat saya suka, saya suka. 
dah lama nak beli bantal ni,tapi macam membazir je,lastly kena air liur :P
tak sangka kau akan bagi kawan kau ni bantal smile . 
esok esok kalau aku rindu kau ,aku boleh tengok bantal ni,sentiasa senyum macam kau :)
tak pasal pasal boleh jadi angau :P
hahahaha . 
THANKS BEB !
OKEY LAH NAK BERWEBCAM BERSAMA SIDIA
BUBYE ! :* 


PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN