CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Rabu, 28 Mac 2012 | 7:25 PG | 0 COMMENT
ASSALAMUALAIKUM

Hai semua yang sudi melawat blog saya yang tidak seberapa indah  :)
sekarang saya telah berada di rumah .
wah syurga sementaraku . hehehehehehehehe
aku tau korang pun ade -,-'
selama 5 bulan berada di sem 2 ,berbagai ragam & telatah . 
memori terindah kan awak awak awak semua :)
dah cuti sem selama 2 bulan ni , tak tahu nak buat apa  *???*
nak kerja tapi ade ke kerja yang bergaji tinggi untuk aku ?
hahahahhaha
demand income tinggi :P
taknak la duduk rumah je .sangat lha membosankan sebab hari hari maybe buat benda yang sama, 
makan tidur ,makan tidur .hahaha
tak adelah seteruk tu .
tolong emak kemas rumah . haiya , sampai bila pun tak terkemas . 
nak belajar masak lah ! tetiba pulak . 

*
*
Memang lah seronok duduk rumah ,makan tanggung buang air cangkung  tapi bila dah lama sangat terperap dekat rumah tanpa mendapat income untuk masa depan ,
aduhai,
memang lah aku jadi sasau .
nasib baik lah ada teman bermain dirumah ,si kecil (sepupu aku )
tu pun kalau hari bekerja je dia datang kalau tak,melanguk mengadap blog,fb,
sangat lah membosankan hidup . :'(
walhalkan baju baju yang dalam beg ni tak kemas lagi.hahahaha
sebenarnya ada je kerja cuma income je yang tak ade :'(
kalau tak ade income tak dapat lah beli baju baru,tudung baru,seluar baru, semua aku nak baru :P
hehehehehehe 
ye demand saya sangatlah tinggi :P
tu je kot nak cerita . 
muahahahahahaha 
I NEED WORK & INCOME !

*
*
SELAMAT BERCUTI WAHAI RAKAN RAKAN SEPERJUANGAN :)
PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN