CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Isnin, 9 April 2012 | 7:02 PG | 0 COMMENT

ASSALAMUALAIKUM

Hai pakwe makwe sekalian ! 
Hari ini hari isnin :)
semua orang tahu hari ini hari isnin Nurin  
dah 2 minggu duduk dekat rumah tiada seorang pun yang ajak berjalan :'(
dah bosan sangat duduk rumah .
hari hari buat benda yang sama .

*
*
hmmm . . hari ini merajuk sekejap dengan seseorang :P
haih, tapi tak dipujuk pun,alahai nasib kau lah Nurin :)
tak pe lah awak, saya sudah biasa begini ,
merajuk tanpa dipujuk :P
nasib badan :)
sebenarnya rindu nak dipujuk tapi tak dilayan .
sodih betul :'(
rindu sangat dekat awak ,
dapat borak sekejap pun jadilah :)
lama dah tak borak lama lama ,
masing masing sibuk .
minggu lepas awak pergi hospital & check mata kan ?
baru tadi saya teringat nak tanya . maaf bukan sengaja .
awak kata kalau lambat ke hospital ,maybe mata awak buta 
YA ALLAH ,sedih rasa hati bila awak cakap macam tu ,
bukan tak boleh terima keadaan awak,cuma tak boleh bayangkan penderitaan awak kalau ianya berlaku .
tapi nasib baik awak cepat ke hospital,
lepas ni jangan langgar pantang,jaga kesihatan tu.
saya sayang awak,
andai telah tercatat awak jodoh saya ,walau apa pn terjadi saya tetap redha menerimanya .
tak semua yang kita miliki itu sempurnakan ?
walupun kita inginkan yang sempurna .
Apa yang ALLAH beri itu yang terbaik buat kita yang telah DIA sediakan .
semua itu harus diterima dengan ikhlas .
tak kisahlah baik / buruk .

"ALLAH MENGUJI kita dengan sesuatu yang amat kita SAYANG,Namun, kita diberi cubaan dengan KEHILANGAN...
Allah menguji kita dengan sebuah IMPIAN yang amat kita HARAPKAN,Tapi, kita terduduk berlinang airmata saat impian KECUNDANG...
Sesungguhnya Dia pemberi segala, kerana segalanya kepunyaanNya.
Saat ditariknya NIKMAT yang ada, Dia sedang mengaturkan untukmu sesuatu yang lebih BERHARGA...InsyaALLAH. ♥"

Bersabarlah wahai manusia andai kau ditimpa musibah 
kesabaran itu akan menjadi penguat semangat suatu hari nanti
Allah amat menyayangi umatnya yang sabar ketika ditimpa musibah .

*andai ditimpa musibah ,aku berharap agar aku tabah & sabar menempuhinya ♥*

Malam ini aku mengarang karangan yang agak panjang jugalah ,
kalau merepek abaikanlah ye :)
sekain wassalam .
PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN